Nadchodzą zmiany do przedmiotów z trafieniem krytycznym w aktualizacji 9.3

Dodał: Criketon | Data dodania: 06-02-2019 23:34 | Kategoria: Gaming | Polubienia: 0 | Wyświetlenia: 97

W ciągu ostatnich trzech sezonów, strzelec miał wiele do czynienia, od nagłego wzrostu śmiertleności po Ognisty Trybularz, aż do kompletnej reorganizacji krytycznych przedmiotów z poprzedniego roku.

Przygotuj się na więcej zmian, ponieważ przedmioty krytyczne są ponownie aktualizowane. Niektóre zmiany będą wyglądały znajomo - na przykład Ostrze Nieskończoności zapewnia płaską szansę krytyczną, tak jak kiedyś. Ale jest wiele innych rzeczy, które się zmieniają:

Płaszcz Zręczności (Cloak of Agility): Wróci! Daje Ci szansę na krytyczne podejście (+20 %)i wchodzi w skład Ostrza Nieskończoności i Złodzieja Esencji.

Ostrze Nieskończoności (Infinity Edge): Wraca do szansy na trafienie krytyczne (+25 %) i zwiększa obrażenia (+80 pkt.), choć nie do tego stopnia, co wcześniej.

Złodziej Esencji (Essence Reaver): Wraca do szansy na trafienie krytyczne (+25 %) i skrócenia czasu odnowienia (+20 %).

Widmowy Tancerz (Phantom Dancer): Nie zmniejsza obrażeń od ostatniego trafionego przeciwnika, ale zapewnia tarczę przy niskim stanie zdrowia - krytyczna wersja Kosmicznej Paszczy Malmortiusa (Maw of Malmortius).

Włócznia Shojin (Spear of Shojin): nowy przedmiot AD (+60 pkt.) i zdrowia (+250 pkt.).

Klinga Burzy (Stormrazor): Teraz wzmacnia efekty naładowania.

Zapał (Zeal) i Odłamek Kircheis (Kircheis Shard) stają się droższe.

Przedmioty tworzone z Zapału: Ognista Armata (Rapid Firecannon), Huragan Runaana (Runaan's Hurricane) i Kosa Statikka (Statikk Shiv) mają zwiększony koszt i szansę na trafienie krytyczne (wszystkie + 25 %), a Kosa Statikka zapewni większą szybkość ataku.

Ostatni Szept (Last Whisper): więcej AD (+20 pkt.) i przebicia pancerza (+20%). Przedmioty, które są z niego złożone, również mają więcej AD.

Jaki wpływ będą miały na rzeczywistą grę? Zobaczmy.

Ostrze Nieskończoności

Po pierwsze, rushe z Ostrzem Nieskończoności będą znów możliwe. W poprzednim systemie, Ostrze Nieskończoności zwiększyło szansę na trafienie krytyczne, ale nie dostarczył żadnego z nich. Nie możesz podnieść czegoś, czego nie masz, więc nigdy nie była to opcja pierwszego przedmiotu na ADC.

Jego ścieżka budowania jest również bardziej elastyczna. Jeśli nie masz 1,300 złota na K.W. Miecz, to nic nie szkodzi, ponieważ teraz buduje się z K.W. Miecza, Kilofa i Płaszcza Zręczności, tak jak kiedyś. Daje 25 % szans na trafienie krytyczne i nie przekształca obrażeń krytycznych w prawdziwe obrażenia. Zamiast tego zwiększa szansę na trafienie krytyczne do 25 %, w porównaniu z 50 % uzyskanymi przed zmianami z zeszłego roku.

Ostrze Nieskończoności jest teraz bardziej realistyczną opcją z samymi butami, ale nie jest już tak dobra w późniejszym etapie gry. Z tego powodu inny przedmiot więcej znaczy w tzw. late game.

Ostatni Szept

Riot zwiększa moc Ostatniego Szeptu jako sposób na zapewnienie ciosu bez inwestowania w kompletny przedmiot. Z 10 % AD nie ma co żartować, a 20 % przebicia pancerza uzupełnia ważność tego przedmiotu.

W pełni ulepszone Pozdrowienia Lorda Dominika (Lord Dominik's Regards) lub Śmiertelne Przypomnienie (Mortal Reminder) utrzymają część zwiększonego AD, oba przedmioty otrzymają o 5 AD więcej. Chodzi o to, że strzelec będzie musiał pomyśleć o tym, kiedy i jak mieszać inne przedmioty w swoich kompilacjach krytycznych.

Widmowy Tancerz 

Oba te elementy są coraz większe i są dopasowane do kategorii krytyków. Widmowy Tancerz poczuje się bardzo różnie, -12 % obrażeń, jakie daje teraz, jest użyteczne, ale trudno to zmierzyć w grze. Jak uzyskać osłonę przy niskim stanie zdrowia? Teraz jest bardzo potężny i może pomóc takim bohaterom jak Yasuo i Tryndamere, którzy kupują ten przedmiot i zaczynają iść na całość.

Pytanie brzmi jednak, czy jako przedmiot krytyczny jest to naprawdę lepsza opcja we wczesnej grze niż inne przedmioty z Zapałem? Na pierwszy rzut oka tak się nie wydaje. Późna gra, gdy przeżycie staje się ważne, nie jest jasne, czy jest to lepsze od Kosmicznej Paszczy Malmortiusa czy Anioła Stróża (Guardian Angel).

Złodziej Esencji i Włócznia Shojin

Ten pierwszy przedmiot jest przerobiony, aby zapewnić trochę skrócenia czasu odnowienia, szansę na trafienie krytyczne i maną, przynoszące korzyści takim bohaterom jak Ashe i Sivir. Efekt Przebudzonego Smoka znajduje się w nowym przedmiocie, Włóczni Shojin, która pojawia się na Rifcie po tym, jak została wprowadzona do Nexus Blitz.

Będzie to tera dobra opcja wczesnej lub średniej gry dla postaci AD, takich jak Renekton lub Riven, którzy polegają na swoich Ultimate'ach idąc na całość.

Klinga Burzy

Stara Klinga Burzy stała się obowiązkowym przedmiotem krytycznym dla ADC do rushowania. Mimo że wyznaczył ogólną kompilację, jeśli jeden ADC ją zbudował, inni musieli również to zrobić, aby nie pozostawać w tyle na linii.

Teraz, Infinity Edge pasuje do niszy chciwego przedmiotu do rushowania, podczas gdy przedmioty tworzone z Zapału są bardziej dostępne. Więc Riot przerabia Klingę Burzy na przedmiot użyteczności, który wzmacnia efekty Zapału i jest przeznaczony jako dodatek do gry w średnim lub późniejszym etapie.

Przedmioty tworzone z Zapału

Niewiele się zmienia, jeśli chodzi o przedmioty tworzone z Zapału. Są one nieco tańsze, tracąc szansę na trafienie krytyczne, więc potrzebujesz czterech przedmiotów krytycznych, aby osiągnąć 100 %, a Kosa Statikka otrzymuje buffa.

I to tyle jeśli chodzi o zmiany z krytykiem. Czy to wystaczy, by zrównoważyć dolną aleję i przywrócić trafienie krytyczne z powrotem do mety? Przekonamy się wkrótce.