Kolejny drastyczny spadek dochodów Apex Legends

Minęły prawie cztery miesiące od wydanie battle royale'a przez Respawn Entertainment, Apex Legends. Po premierze tytuł free-to-play pobił wiele rekordów i wydawał się być wielkim sukcesem, który miał przejąć scenę.

Niestety, wydaje się, że dobry start Apexa wygasł - przychody z gry spadają już drugi miesiąc z rzędu, zgodnie z badaniami SuperData.

Apex Legends wygenerował 24 miliony dolarów w kwietniu 2019 roku, co może się wydawać sporą kwotą dla niektórych osób. Jest to jednak tylko ćwiartka tego, co Apex zarobił w miesiącu premiery. Chociaż liczba gier w lutym była niezrównoważona, nagły i drastyczny spadek przychodów pokazuje, że Apex nie nadąża za ogromnym szumem.

Od czasu wybuchowego wydania wydaje się, że Respawn nie zdołał zaspokoić swojej bazy fanów. Kilka błędów i usterek utrudniało grę, która niegdyś była mechaniczna, podczas gdy oszuści nadal szaleją w wielu meczach.

Kolejnym poważnym zarzutem związanym z grą jest brak nowych treści wysokiej jakości do gry. Oczekiwany pierwszy sezon Apex obejmował przełomową passę i jedną nową legendę. Nie było nowych broni ani map, co jest powszechnym problemem wśród fanów.

Wiemy, że długość przetrwania tytułów battle royale bywa ulotna, ale upadek Apex Legends był dość zaskakujący. Respawn może jednak przywrócić graczy do gry w drugim sezonie, który zacznie się około czerwca.