Chiński zespół RNG współpracuje z marką smartfonów Hongmo

Dodał: Criketon | Data dodania: 03-01-2019 21:59 | Kategoria: E-sport | Polubienia: 0 | Wyświetlenia: 36

28 grudnia, chińska organizacja esportowa Royal Never Give Up (RNG), która stworzyła centrum esportowe w Pekinie dla swojego oddziału League of Legends. Podczas uroczystości RNG podpisało umowę z Hongmo, marką smartfonów chińskiej firmy telekomunikacyjnej Nubia.

Zgodnie z umową, Hongmo stanie się globalnym strategicznym partenerem RNG i wyprodukuje ekskluzywne markowe smatfony RNG, z których każdy będzie zawierał wszystkie autografy graczy RNG w League of Legends. Telefon trafi do sprzedaży 8 stycznia w sklepie internetowym Nubii, a każdy smartfon będzie kosztować 480 $ (około 1800 złotych).

Ni Fei, starszy wiceprezes i współzałożyciel Nubii, powiedział w oświadczeniu, że slogan RNG - "Never Give Up" posiada tę samą filozofię marki jako slogan firmy "Be Yourself".

RNG współpracuje obecnie z 11 firmami, w tym z nie-endemicznymi markami, takimi jak KFC, Mercedes-Benz, LYNX, Dongpeng Drinks, Doritos i marka mleczarska Yili. Partnerstwa z endemicznymi markami obejmuje Logitech, HP, DouyuTV, gamingowe krzesła Aofeng i sprzęt marki iGAME.

W październiku 2018 roku, gracz RNG w LoL, Jian "Uzi" Zihao pojawił się w kampanii Nike wraz z LeBronem Jamesem, aby promować film dokumentalny "Shut Up & Dribble". Jak donosły źródła w zeszłym miesiącu, zespół RNG w grze Dota 2 jest również w potencjalnej współpracy z Li-Ning, jedną z najwyżej cenionych chińskich marek artykułów sportowych.