CD Projekt wprowadza ekonomiczne zmiany do Gwinta

Dodał: Criketon | Data dodania: 02-01-2019 23:38 | Kategoria: Gaming | Polubienia: 0 | Wyświetlenia: 27

Nowy rok przyniósł całkiem spore zmiany w grze Wiedźmin opartej na grach komputerowej autorstwa CD Projekt, która będzie nieco mniej hojna w stosunku do kart premium niż poprzednio. W starym systemie, "resztki" waluty używanej w grze służyło do stworzenia normalnej karty, podczas gdy waluta "meteorowy pył" mógł zostać użyty do przekształcenia zwykłych kart na premium, za pomocą animowanej sztuki. Ale resztki mogą być również wykorzystywane do bezpośredniego tworzenia kart premium, "mieszania marności i ekonomii gier", które, według twórców, zmniejszyły wrażenia dla wszystkich.

"Rezultatem jest nadmiar kart premium, co zmniejsza poczucie spełnienia, które wynika z uzyskania animowanej wersji ulubionej karty" - wyjaśnia CD Projekt.

"Chcemy, aby premie były tak wyjątkowe, jak pierwotnie zamierzano, i nie dawały nikomu szansy na uzyskanie nieuczciwej przewagi w zakresie zbierania kart i rozwoju marności. Dlatego postanowiliśmy odłączyć resztki i pył meteorytowy poprzez wyłączenie opcji wytwarzania kart premium z resztek. Ekonomia resztek będzie oparta na pyle meteorytowym, podczas gdy niewielkie ilości pyłu meteorytowego będą nadal dostępne z kart premium, chcemy, aby pozostało ono jak najmniej odłączone od ekonomii resztek."

CD Projekt nakłada również pewne ograniczenia, kiedy karty będą kwalifikowały się do "pełnego zwrotu wartości za młyn", co w efekcie daje graczom możliwość zwrotu kart z ich kolekcji za pełny kredyt, jeśli zostaną zmienione w jakikolwiek sposób. Studio stwierdziło, że wszechstronny system miał sens podczas testów beta, kiedy "mechanika rdzeniowa była w stanie ciągłego, znaczącego strumienia", ale teraz, kiedy jest w pełnym wydaniu, zmiany nie będą tak dramatyczne, a więc system zwrotu pieniędzy jest dostosowywany do potrzeb. Oznacza to, że "drobne zmiany" na karcie nie będą już kwalifikowały jej do zwrotu pełnej wartości młyna.

"Regularne zmiany i balans w grach są typowe dla każdej konkurencyjnej gry online, a Gwint nie jest inny. Staramy się budować na fundamentach, które stanowią rdzeń gry, a jednocześnie stale słuchać społeczności i wprowadzać poprawki wtedy i gdzie to jest konieczne", napisało studio. "To powiedziawszy, podstawowe zmiany lub całkowite przeróbki karty będą nadal brane pod uwagę przy pełnym zwrocie wartości młyna."

Karty liderów nadal będą jednak możliwe do stworzenia z resztkami, a po wyprodukowaniu zwrócą połowę pierwotnego kosztu.