Blokada dla graczy PUBG w Chinach poniżej 13. roku życia

Dodał: Criketon | Data dodania: 04-03-2019 19:10 | Kategoria: Gaming | Polubienia: 0 | Wyświetlenia: 59

Gracze PUBG w Chinach, którzy nie ukończyli 13 lat, będą musieli przejść przez blokadę wiekową, zanim będą mogli zagrać w tę grę.

Nie jest to zaskakujące, biorąc pod uwagę to, jak poważnie rząd chiński zaczął rozwiązywać problemy związane z grami wideo i innymi mediami rozrywkowymi w ostatnich miesiącach, a także niedawny nacisk Tencent na większą kontrolę nad ilością młodszych graczy w internecie.

Ta blokada zostanie zastosowana zarówno w PUBG Mobile, jak i do popularnego dobytku Tencent, Honor of Kings, aby zacząć działać. Zgodnie z gamesIndustry.biz, program obejmujący takie technologie, jak cyfrowe rozpoznawanie twarzy będzie używany w 12 miastach, aby rozpocząć.

Te blokady będą wykorzystywać te różne technologie do sprawdzania wieku i tożsamości graczy próbujących się zalogować i grać w gry. W ten sposób Tencent kontynuuje swój ruch zmierzający do zwiększenia atrakcyjności swoich tworów na chińskich rynkach poprzez dodanie limitów i przepisów do gier i usług.

Podobnie było, gdy Tencent dodał nowe zasady, których musieli przestrzegać streamerzy, którzy grali w gry produkowane przez Tencent. Firma ta stara się uniemożliwić dzieciom uzależnienie się od gier, dodając tyle ograniczeń, ile tylko mogą. Te blokady uniemożliwią graczom poniżej 13 roku życia grę przez dłuższy czas lub po pewnych godzinach, chyba, że ich rodzice lub opiekunowie je podpiszą.

Najprawdopodobniej pojawi się także skuteczniejszy system kontroli rodzicielskiej. Nie jest jasne, co wyniknie z tych zmian, ale inne ograniczenia, takie jak wydatki i komunikacja, również są brane pod uwagę, ponieważ Chiny nadal zezwalają na więcej gier w tym kraju.

Chiny to jeden z największych rynków na świecie, ale dopiero niedawno ten kraj otworzył drzwi do ponownego grania w gry po dziewięciomiesięcznym okresie bardzo ograniczonych wydań.

Chiński rząd jest powszechnie znany z tego, że w znacznym stopniu reguluje kwestie takie jak media i internet, więc zmiany te mogą zostać przyjęte przez firmy, które chcą, aby ich gra miała największą szansę na wejście w ten ogromny rynek.

Gry mobilne, takie jak PUBG Mobile, są bardzo popularne w Chinach, więc zobaczymy, jak te duże zmiany wpłyną na zyski Tencent i bazę graczy.